11 Mayıs 2008 Pazar

BAL SÜZME MAKİNAMI MOTORLU YAPTIM

ESKİDEN BAL SÜZERKEN BAYAĞI BİR UGRAŞ OLAN BAL SÜZMEK MAKİNEYE MOTOR TAKINCA KOLAY OLACAK GİBİ
BİR ADET DEVİR AYARLI MOTOR VE AZ BİR UGRAŞ İLE BİZİM KOLLU MAKİNE SON DERECE RAHAT VE KOLAYLIK İLE BAL SAGACAK

BU GÜN BİR ARKADAŞ İÇİN HURDACIDA ÇATI MALZEMESİ ARAMAYA GİTTİK ORADA BİR FABRİKADAN BAZI BANT YOLLARI KESMİŞLER BENDE ONLARI GÖRÜNCE BAKTIM MOTORLARI ÜZERİNDE TAM BENİM ARADIĞIM GİBİ HEMEN BİRİNİ SÖKTÜM BAKIMINI YAPTIM DEVİR ÖLCÜMÜNDEN SONRA BENİM EN ÇOK YORAN BAL SÜZME MAKİNAMA MONTALADIM SONUC MÜKEMMEL ARTIK NEREDE OLUSA OLSUN BALLARI SÜZME ELAMANI YERİNE MOTOR İŞİ HALLEDECEK BİR ELAMAN BOŞA CIKACAK EN İYİSİDE BEN ÇOK YORULMAYACAĞIM ÇÜNKÜ ÇALIŞTIR JENAROTÖRÜ SÜZÜLSÜN BALLAR DEVİR AYARIDA PETEK KIRMAYI ENGELLİYOR BENCE İYİ OLDU


6 yorum:

Ali Türk dedi ki...

Abi petegin ilk yüzü çok yavaş süzülmesi lazım.YOksa aynı ayarda süzersen petek kırılmasına acayip gıcıgım,yazık olmasın bence elden kumanda daha iyi,genede sen bilirsin.

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

sayın bakanım bu taktığım eletrik motoru özel yapılmış devir ayarlı durma noktasından başlıyor sen istediğin seviyeye kadar süratlanıyor bende en baş o sorunu inceledim sanki el ile cevirir misali yavaştan kendin düğmeden ayarlayıp süzme noktasına getiriyorsunistersen yavaş yavaş durdurabiliyorsun deneyeceğiz olmassa sistemde kollu düzenek yerinde olmassa ikinci şans hazır ilgine teşekkür
kolaygelsin

yenicesinop dedi ki...

abi kac gündür bunun üzerinde düşünüyorum.tebrik ederim buluşun icin.
motor ustaları ile görüştüm.senin bulduğun o motordan burada bulmak zor.bana bu konuda yardımcı olabilir misin.devir ayarlı olması önemli.
yalnız çalışan arıcılar için harika bir fikir.yeni motorlu bir süzme makinasının fiyatları malum.
yardımcı olursan sevinirim.(ahakanyenice@hotmail.com)(505 5753518)

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

hakan hocam ben o motoru hurdacıda buldum bu motor fabrikalarda üretim bantlarının motoru imiş şansa bana denk geldi bulursam sanada gönderirim
kolaygelsin

yenicesinop dedi ki...

abi ilgine teşekkür ediyorum.kisa sürede cevap vermen beni şaşırttı.ben motor hurdalığına denk gelmissin diye düşünmüştüm ama değilmiş.:)canımız sağolsun.
tekrar çok teşekkür ediyorum.sizleri ilgiyle takip ediyorum.tşşkrler.başarılar.

cahit dedi ki...

Arkadaşlar bu sistemi heryerde kolayca bulabileceğiniz çamaşırmakinesi motoruyla kolayca yapabilirsiniz.