25 Eylül 2008 Perşembe

BU ARICILIK GERCEKTEN BULAŞINCA KURTULUŞU OLMUYORMUŞ




BU GÜN BENİM ÇALIŞTIGIM ŞİRKETİN YANINA ASKERİ BİRLİGİN DOZERİ YOL YAPMAYA GELDİ ASKERLER BENİMLE SOHPET ESNASINDA ARICILIGI MEMLEKETTE BİR KAÇ KOVANLA YAPTIGINI NE GETERİSİ OLDUGU ÜZERE SOHPET SARINCA BAKTIM HASTALIK BULAŞMIŞ BENDE ONLARA ARICILIGI ANLATTIM BENDEN ALDIKLARI BİLGİ VE DAHADA İYİ YAPMALARI İÇİN BANA HEDİYE GELEN ARICILIK KİTAPLARINIDA ONLARA HEDİYE ETTİM ÇOK SEVİNCLE OKUMAYA VE UYGULAMADAKİ ATALARINI GÖRDÜKCE BİLGİLENMENİN FAYDALARINDAN ONLARDA NASİPLENDİ ALLAH YOLLARINI AÇIK BALLARINI BOL ETSİN


1 yorum:

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

sayın ali osman çalık
arıcılığımaıza gösterdiğiniz ilgiye
karşı size minnettarız
ne zaman senin bloğa girsem
trakya ve askerlik yaptığımız ayçiçek tarlalrı aklıma geliyor
hiç unutmam
trakyada tatbikat yapıyorduk
bir kavun tarlasına mezilendik
tarla sahibi geldi
komutana dediki komutan bu asker tarlama kaunlara zarar verecek buradan lütfen başak bir yere gidin dedi
bunu üzerine başka yere gittik
ama tatbikatta asker aç
kavunlar bir kere aklımıza düştü
akşam karar verik mutlaka kavun yiyeceğiz
birkaç kişi yola çıktık tarlada doyasıya kavun yedik
sahibi insallahbize hakkını helal etmiştir
gelirken peşimize bir köpek düştü
kaça kaç ettik
zor kurtulduk
bu olayı hatırlayınca hala gülerim
ayçiçek tarlalrını ve güzel insanları unutlam mümkün değil
selam ve sevgi iel