17 Mayıs 2010 Pazartesi

MUHTEŞEM BEY HEDİYE ETMİŞ İDİ BENDE ANA ÜRETİMİNDE ÜÇÜNCÜ ANAYI ÇİFLEŞTİRDİM


MUHTEŞEM BEY BU RUŞET ANA ÇİFLEŞTİRME KOVANI HEDİYE EDEN DOSTUM

BU RUŞET ANA ÇİFLEŞTİRME KUTUSUNU GEÇEN YIL DOKTOR MUHTEŞEM BEY HEDİYE ETMİŞ İDİ BENDE BU YIL ÜÇÜNÇÜ ANAYI ÇİFLEŞTİRMEDE KULLANIYOR SEZON SONUNNA KADARDA BİR ÇOK ANA YETİŞTİRECEĞİM



MUHTEŞEM BEY KENDİ YAPMIŞ ÇOKTA KULLANIŞLI BESİYİ EKSİK ETME AZ ARI İLEN ANA ÇİFLEŞİNCEYE KADAR BELEŞ EV OLUVERDİ



ÇERCEVELERİ BİR NORMAL ÇERCEVENİN DÖRTE BİRİ, DÖRTÇERCEVE BİR NORMAL ÇERCEVEDEN OLUŞUYOR KOVANLARA ZARAR VERMEDEN BİR ÇERCEVELİK ARI İLEN ARI MEVCUDU OLUŞUYOR



BESİ YERİ BİR PARCA KEK VE ARADA BİR KOYU ŞERPET İLEN İŞLEM TAMAM ARI BESLENİYOR ANA BAKILIYOR





VE BU YIL KULLANIMDA İKİ SÜPER ANA YETİŞTİ BU ÜÇÜNCÜDE YENİ ÇİFLEŞTİ YAVRU ATIPTA KAPATINCA ODA BİR KOVANDA ESKİ ANANIN YERİNİ ALIP GÖREVLENECEK


BU ANALAR DOKTORUN HEDİYESİ BU KULLANIŞLI RUŞET KOVANIN HEDİYESİ YAVAŞ YAVAŞ ESKİ ANALAR YENİLERİ İLEN GÖREV DEĞİŞİMİ YAPIYOR VEEE ANALAR GENÇ KOVANLAR GÜÇLÜ OLUYOR


TEŞEKKÜRLER SAYIN DOKTORUM MUHTEŞEM BEY ...........

4 yorum:

muhteşem turunç dedi ki...

Aliosman abi güle güle kullanman dileğimle. Balın bol arın bereketli olsun..

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Aliosman abi ne bereketli kutuymuş, mayıs ayının ortasına gelmeden 3 anaarı hazır etti.
Geçen haberde hediye beklediğini söylemişin, ben ne zaman sana hediye anaarı sözü vermiştim.::))
Hacı abiyle,Bülent'e söz verdim ama seni hatılayamadım::))
Herşey gönlünce olsun kal sağlıcakla.

İlhami Uyar dedi ki...

Ali Osman bey hayırlı olsun,iyi çalışmalar.

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

MUHTEŞEM BEY Hediyen tam randımanlı çalışıyor seni her zaman anıyorum tekrar teşekürler
ALİ BEY arı Bakanım gecen yıl sana ziyarete gelince arı aldık idik sen söz verdin olmadı bu yıl edirne gezisinde yine sözünü ettin gelen olmadı genede sagol bende arı çok dostlugumuz baki kalsın ben seni bir anaya değişmem sayende çok faydalı konular edindik birde sayende ben değil pınarhisarda ana üretenler oldu işin eğitim faslı önemli yaptığın çalışmalarında başarılar dilerim
İLHAMİ BEY izlediğim kadarıyla bu yıl düğün dernek geziyorsun, bahceleride güzelce topladın inşallah arılardanda başarı çalışmalar yaşar ve bol bal alırsın kolaygelsin