2 Ocak 2008 Çarşamba

KOCAYEMİŞ AĞACI VE DOSTLUK

DOSTAN DOSTA GÜZELLİK

Pınarhisarda hava buz gibi -5 derece hafifte kar yagdı bende internet arıcılıgı yani internette arı siteleri takibi ama acemilik işte bir yere basıyorsun bir yanlış beceremiyorum benim şanslı tarafım doslarımın olması telofonla arıyorum genel arı bakanını yani ALİ TÜRK kardeşimi , yanlış düzeliyor birde kıyak yapmış gözümüz gönlümüz açılsın kara kışta üstteki resimi yüklemiş oh be o günler yakın inşallah şu yeşillik, o sıcak günler, arılara kavucaçagız. sag ol kardeşim sayende içimdeki karartı acıldı birgüzellik doldu allahın izniyle o günleride yaşamayı allah nasip etsin Bir telofonda trakyalı şenol kardeşimden abi yanlışları düzeltelim hemen halledelim arı bakanı halletti diyorum gülüyor sag olsun böyle doslar olduktan sonra inanın bizim ballar zehirden bile olsa şifa olur çünkü paylaşmanın zevki doslukla birleşince baldanda tatlı oluyor HERKEZE TAVSİYE EDİYORUM

Hiç yorum yok: