3 Ocak 2009 Cumartesi

HAVALAR SOGUDU VÜCUDU ISITMAYA ENERJİ LAZIMM


...KAVONOZDAKİ SAGLIK İKSİRİ DOGALBOL POLENLİ ÇİCEK BALI

.............................ALLAHIN İNSANLARA SUNDUGU NADİDE GÜZELLİK


...........!!!!!!!!!!!!!!..........BENCE ENERJİ TEPOSU BAL YEYİNİZ

HAVALAR SOGUYUNCA VÜCUDUMUZDA SOGUKTANTAN İSTEMESEDE ETKİLENİYOR BU AŞAMADA VÜCÜDUMUZDA TAKVİYE ENERJİ YE GEREK DUYAR BİZDE BU SOGUKLARDA ŞEKERLİ VE ŞEKER İCEREN GIDALARA İSTEMESEKTE BAZILARIMIZ TATLICILARA BOL BOL GLİKOZ LU GIDALARA BAZILARIMIZDA MEYVELERDEN KAYNATILIP YAPILMA PEKMEZLERE BU İHTİYACIMIZI KARŞILAMAK ÜZERE YÖNELİYORUZ, FİYATLARINA VERDİGİMİZ BEDELLERİN YANINDA, SAGLIGIMIZA DA İÇLERİNDE BULUNAN KATKILI YAPMA ÜRÜNLER DEĞİŞİK ZARARLAR VERMEKTEDİR.
.
BİZ İNSANLARIN DÜNYA DA SAGLIGIMIZA SAGLIK KATMA AŞAMASINDA VÜCUDUMUZUN İHTİYACI OLAN ENERJİ VERİR,İKEN YANINDA VÜCUDUMUZA DİĞER GIDALARDAN KAPTIGIMIZ VEYA OLUŞMASINA VESİLE OLAN BİR ÇOK TAHRİBAT YAPAN ZARARLILARDAN KORUYAN ALLAHIN KURANDA BİLE TAVSİYE ETTİGİ GIDA OLAN BALI UNUTUYOR VEYE BİR KAVONOZBALI ALIPTA YUVAMIZA GÖTÜRMÜYORUZ

BENCE KENDİNİ SEVEN
.
...........BENCE EŞİNİ SEVEN
.
................BENCE ÇOCUKLARINI SEVEN
.
................BENCE BABASINI ANASINI SEVEN
.
...................BENCE KAYIN BABASINI KAYNANASINI SEVEN
.
........................BENCE ABİSİNİ DAYISINI HALASINI YENGESİNİ SEVEN
.
..........................BENCE UZAKLARDAKİ AKRABALARINI YAKINLARINI SEVEN
.
.............................BENCE BU DÜNYADA YAŞAMIMDA GERCEK DOGAL GIDA YEDİM DİYEBİLENLERDENSENİZ.
.
AKILLI İNSANLARDAN BİRİ İSENİZ BU SOGUK GÜNLERDE BOL BOL BAL YEYİNİZ BAL İKRAM VE HEDİYE EDEREK DOSLARINIZIN SAGLIKLARINA SAGLIK VUCUDUNUZA ENERJİ DEPOLAYALINIZ
.


NOT: donmuş haldeki bal icindeki polen yogunlugundan dolayı donarki en kaliteli baldır gecek bal bulamam diye teretdütte kalırsanız donmuş halde bal alınız sahtesinde bal donmaz

4 yorum:

Orhan ÖNDER dedi ki...

Ali Osman abi bunları basın yayın organları ile vatandaşa anlatabilsek hani bir ara fındığa hatta patetese bile yapılmıştı tanıtım kampanyası,bala niye yapılmıyor.Tüketici üreticiden çıkan fiyatlara yakın fiyatla bal yese daha dinç sağlıklı toplum oluşur.Bunun devlete bile katkısı olur,sağlık giderleri azalarak.Tanıtım gerçekten yetersiz.Ben yeni başlayan biri olarak bu seneye kadar sadece market fiatlarını biliyordum.Bir teneke balın 150-200 ytl olduğunu bilmiyordum.Hatta önceki yıllarda 100 ytl altında olduğunu bilsem bir üreticiden alırdım teneke bal, çocuklara bol bol yedirirdim.Market fiyatları bunun iki katından fazlaydı.Haliyle sınırlı bütçe olunca bol bol alamıyorduk. Yazdığınız gibi herkes sağlık için bal yemeli,ve de tüketicinin cebinden çıkan para ile üreticinin cebine giren para miktarı yakınlaşmalı diye düşünüyorum.
Saygılarımla...

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

Orhan kardeşim balcılar ile hazır bal satanlar arasındaki fiyat farkı her üretilen üründe var bence biz arıcılar bal tanıtım gurubu oluşturup insanlara balı tanıtıp kalitesini faydasını gösterip balı yedirmeliyiz buda bloklar siteler sayesinde başlaya bilir ilgine teşekkür

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

selamlar
ali osman abi
güzel konuya değindinde
tüketici acısından durum böyle değil
kiminle konuşsak bal pahalı alamıyoruz diyor
biraz fiyatları indirsekte millet bal yese
yanlış anlaşılmasın iz hem arıcının hem tüketenin yanındayız
başarılar

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

Taşkın kardeşim bzim burada bal çok pahalı değil kğ 10tl ama markette 20tl bence direk üreticiden bal istensin pekmezden recelden bile ucuza bal yenir şimdi milletce bizim bal sizin bal sohpetini bir yana koyalım kestane anzer vs balların fiyatı özel kişiye sunum ben her kesimin yiyeceği en bol polen iceren ayçicek veya çam ballarından yesinler diye tavsiyede bulunuyorum
İlgine teşekkürler